Jualan Murah

Monday 22 April 2013

Tolak calon pengedar pil kuda, sebar ideologi komunis - TG haji Hadi


Salam...


TPB terkejut apabila menyaksikan video yang tersebar di youtube berkenaan dengan penjelasan oleh Presiden PAS, Tuan Guru Haji Hadi berkaitan mengapa terdapat pertembungan calon PAS dan PKR dalam satu kawasan.

Terdapat 7 kawasan (DUN dan Parlimen) yang melibatkan pertembungan 3 penjuru antara BN, PAS dan PKR. TPB agak terkejut juga apabila mandapat tahu maklumat tersebut, itu belum lagi melibatkan DAP. TPB terfikir juga, adakah ini yang dikatakan Pakatan apabila sanggup bertanding di tempat yang sama parti pakatan lain bertanding.

Rupa-rupanya terdapat calon yang buruk akhlak dan merbahaya untuk masyarakat dan negara umumnya. Jika benar seperti yang dikatakan oleh Tuan Guru Haji Hadi, pihak polis mesti menyiasat perkara ini agar tidak tercalar maruah pakatan.

Jika Tuan Guru mempunyai bukti bahawa terdapat calon yang akan bertanding atas tiket PKR seperti yang dikatakan oleh Tuan Guru, kemukakan bukti tersebut kepada pihak polis. Usah dibiarkan sahaja. Rakyat akan memandang serong kredibiliti pakatan jika calon sedemikian dibiarkan bertanding.

<iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/hswotsOY7Xw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Terdapat sedikit masalah kerana TPB tak boleh nak share video, maka, klik di link ini untuk lihat.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

No comments:

Post a Comment

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Cik Puan Asmah