Jualan Murah

Saturday 20 April 2013

BN beri laluan kepada penyandang parlimen Pasir Mas


Salam...

Seperti yang telah diduga, BN akan memberi laluan kepada Ibrahim Ali yang merupakan penyandang Parlimen Pasir Mas sebagai calon bebas tetapi atas tiket Barisan Nasional. 


TPB merasakan bahawa kemenangan berkemungkinan berpihak kepada Datuk Ibrahim Ali atas beberapa sebab. Cuba kita lihat kembali pilihanraya ke12 dahulu. Datuk Ibrahim Ali menang disebabkan oleh beliau bertanding sebagai calon bebas atas tiket PAS. Beliau didapati mempunyai sokongan 2 belah pihak. Pihak yang pertama ialah penyokong beliau sendiri. Memang telah diakui, beliau mempunyai pengikut beliau sendiri yang cukup ramai. Kemenangan beliau dipastikan pula dengan mendapat sokongan dari pihak yang kedua iaitu dari penyokong PAS sendiri yang telah memberikan undi kepada beliau. 

Jadi, atas dasar kemenangan pada 2008 dahulu jugalah yang menjadi faktor kemenangan beliau dalam pilihanraya kali ini. Yang berbezanya ialah sokongan pihak kedua pada kali ini ialah sokongan daripada penyokong BN. 



Datuk Ibrahim Ali akan berdepan lawannya dari PAS iaitu anak kepada Mursyidul Am PAS, Datuk Bentara Setia Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Apa-apa pun, TPB mohon supaya janganlah kita mengamalkan politik kotor dan ganas. Bertandinglah dengan adil. Moga berjaya Datuk Ibrahim Ali dan Nik Abduh Nik Abdul Aziz





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

No comments:

Post a Comment

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Cik Puan Asmah